Termeni și condiții

Website-ul byzmusic.ro este deținut și operat de către Truță Loredana Tatiana P.F.A., Alba Iulia, str. Plevei, Nr. 12, jud. Alba, cod postal 510145, CUI 45633274, numită în continuare VÂNZĂTORUL.

Dacă doriți informații suplimentare sau să ne trimiteți feedbackul dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la contact@byzmusic.ro

 

Scopul acestor Termeni și Condiții

Pentru a înțelege condițiile de utilizare a website-ului nostru, modul în care vă puteți înregistra și crea un cont de membru (personal sau în numele entității juridice pe care o reprezentați), precum și pașii pe care trebuie să-i urmați pentru a comanda produse, vă rugăm să citiți detaliile de mai jos.

Prin folosirea în orice fel a acestui website, declarați că aveți 16 ani împliniți și că acceptați în mod expres acești Termeni si Conditii. În caz contrar, vă rugăm să nu folosiți website-ul.

Plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului byzmusic.ro, a conturilor de Facebook, Whatsapp si Telegram sau pe cale telefonică ori deschiderea unui cont de membru, urmată de primirea unui e-mail de confirmare, implică acceptarea în totalitate și necondiționată a Termenilor și Condițiilor generale expuși mai jos.

Fiind de acord cu aceste condiții de utilizare, utilizatorul ia cunoștință și își asumă în totalitate drepturi și obligații cu valoare contractuală in raporturile cu VÂNZĂTORUL.

VÂNZĂTORUL își rezervă dreptul de a modifica și/sau de a actualiza Termenii si Conditiile în orice moment, fără notificarea prealabilă a persoanelor care utilizează acest site. Pentru utilizarea în bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a Termenilor si Conditiilor la fiecare utilizare.

Ne rezervăm dreptul de a modifica campaniile, ofertele, promoțiile, anunțurile, concursurile, fără o notificare prealabilă.

VÂNZĂTORUL își rezervă dreptul de a suspenda sau chiar de a desființa contul unui membru, refuzând solicitările ulterioare de folosire a site-ului www.byzmusic.ro sau a contului de Facebook, în situația în care ne oferiți informații false, în situația în care aveți un limbaj licențios, injurios, instigator sau un comportament necorespunzător ce se abate de la normele bunei cuviințe, în situația în care refuzați să respectați parțial sau total clauze prevăzute în prezentul document, în situația în care sunteți rău intenționați, precum și în situații de inactivitate pentru o perioadă mai mare de timp.

Alegând să nu acceptați Termenii si Conditiile vom fi în imposibilitatea de a vă oferi serviciile noastre, deoarece întregul proces are la bază informațiile colectate de la dumneavoastră, fără de care nu se poate onora comanda dumeavoastră online.

 

Definitii

  1. Produse – obiectele si serviciile prezentate pe site spre comercializare electronica, apartinand Byzmusic.ro
  2. Client – persoana care acceseaza site-ul, indiferent de motive, indiferent daca si-a creat un cont pe site sau nu, si care beneficiaza de serviciile oferite prin intermediul acestuia;
  3. Continutul se refera la:
    - toate informatiile prezentate pe Site care pot fi vizualizate sau accesate de catre Clienti, precum si orice imagine, material audio-video, descriere, caractere, pozitionare a acestora, interfata, etc.;
    - continutul oricarui e-mail trimis Clientului de catre Byzmusic.ro, generat automat sau particularizat, prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
    - orice informatie adusa la cunostinta Clientului de catre un prepus al Byzmusic.ro prin orice mijloc de comunicare;
    - informatii referitoare la produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Byzmusic.ro;
    - date referitoare la Client sau alte date privilegiate ale acestuia.
  4. Termeni si Conditii – clauzele stipulate in prezenta sectiune
  5. Contract la distanta – conform O.U.G. 34/2014 art. 2 pct. (7): orice contract incheiat intre un profesionist si un consumator in cadrul unui sistem de vanzari, sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.

 

Produsele comercializate

Byzmusic s-a născut din dorința de a aduce publicului interesat:

  • cursuri online de muzica psaltica si suport teoretic audio, video, text
  • cărti de muzica psaltică, tiparite sau in format de lectura online.

Clientul trebuie sa citească cu atenție descrierile si detaliile aferente produsului pentru a se asigura ca dorește sa comande produsul respectiv. byzmusic.ro nu poate fi tras la răspundere pentru faptul ca detaliile de produs nu sunt citite cu atentie sau sunt interpretate eronat.

VÂNZĂTORUL garantează că produsele prezentate pe site (cursuri, carti, materiale audio-video) sunt creatie proprie si/sau este autorizată în mod legal sa dispună de produsele prezentate pe site.

 

Cum plasați comanda

Site-ul byzmusic.ro reprezintă o platforma online prin intermediul căreia utilizatorii au posibilitatea de a comanda produsele afișate.

Modul de comanda este diferit in functie de produs.

Produs: Cursuri online
Pentru inscrierea la cursuri online intentia de participare se poate comunica prin unul din urmatoarele mijloace, prezentate pe site:
- formularul de solicitare detalii de pe pagina de curs: https://www.byzmusic.ro/
- telefonic la numarul:  0741 679 566
- prin email, la adresa: contact@byzmusic.ro
- prin formularul de transmitere a numarului propriu de telefon, prin care solicitati sa fiti contactati
- prin contul de Facebook
- prin contul de Whatsapp
- prin contul de Telegram

Cursurile online NU se pot comanda si/sau plati prin intermediul modulului de comert online instalat in site datorita complexitatii discutiilor referitoare la curs si a optiunilor multiple de abonare.

Persoana care achizitioneaza dreptul de acces si participare la cursuri online se obliga sa NU vehiculeze in mediul fizic sau online niciun material de curs  primit (sub forma  audio, video sau PDF).

Produs: carti tiparite sau carti online
Pentru achizitionarea de carti de pe site-ul byzmusic.ro comanda se poate face intr-unul din urmatoarele modalitati:
- comanda online prin modulul de comert online prin care se poate face direct si plata online
- telefonic la numarul:  0741 679 566
- prin email, la adresa: contact@byzmusic.ro
- prin formularul de transmitere a numarului propriu de telefon, prin care solicitati sa fiti contactati
- prin contul de Facebook
- prin contul de Whatsapp
- prin contul de Telegram

Comanda online a cartilor prin modulul de comert online poate fi făcută doar după crearea unui cont de membru.

Comanda prin site, prin modulul de comert online (carti)

Momentan nu oferim posibilitatea sa comandați fără să vă înregistrați în cont din cauza faptului ca platforma de Ecommerce trebuie sa gestioneze atat produse fizice (carti tiparite), cat si produse electronice (carti online).

Contul de membru este doar pentru uzul personal și nu îl puteți transfera. Nu trebuie să autorizați sau să permiteți oricărei alte persoane să îl folosească.

Avem dreptul să vă suspendăm/închidem contul (inclusiv să ștergem informațiile pe care le conține) oricând avem motive să credem că este folosit ilegal sau contrar acestor Termeni si Conditii.

Clientul poate realiza comanda prin adaugarea produsului/ produselor dorite in cosul de cumparaturi. Clientul este rugat sa verifice cu atentie sporita produsele si cantitatile afisate in cos, acestea reprezentand comanda finala. Dupa verificare, Clientul trebuie sa apese pe butonul “Finalizați Comanda”, prin aceasta Clientul recunoscand in mod expres ca aceasta comanda implica o obligatie de plata a comenzii plasate.

Odata inserat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru cumparare in masura in care exista stoc pozitiv pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii sau a duratei indelungate de la momentul adaugarii in cos pana la momentul finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a acestuia.

Clientul intelege ca exista posibilitatea ca produsele prezentate pe site sa nu mai fie disponibile, la momentul plasarii comenzii. Acesta intelege ca exista posibilitatea ca imediat anterior plasarii comenzii sa fie inregistrate o serie de comenzi care sa conduca la epuizarea stocului.

In situația in care Clientul nu mai este interesat de livrarea produsului la momentul indicat de Furnizor, acesta dintai poate renunta la comanda plasata.
In cazul in care nu exista stoc disponibil pentru o parte din produsele comandate, restul produselor din comanda plasata, care se regasesc in stoc urmeaza a fi livrate cu acordul Clientului.

Prin finalizarea comenzii, Clientul declara si garanteaza ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de achizitie, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii si agreeaza sa fie contactat de Byzmusic.ro prin orice mijloc declarat, in cazul in care se impune acest lucru.

Comanda prin telefon (curs, carti)

În cazul în care alegeți să plasați comanda de produse prin intermediul telefonului – veți oferi operatorului nostru datele personale necesare pentru a putea primi si procesa comanda.

Plasarea comenzii în contul de Facebook, Whatsapp sau Telegram

Trebuie să vă asigurați că detaliile comenzii dumneavoastră sau orice alte informații pe care ni le oferiți sunt corecte. Pe parcursul procesului de comandă, înainte de a plasa comanda, puteți verifica, modifica și corecta eventuale erori ce ar putea apărea, inclusiv să revizuiți lista produselor comandate.
Ne rezervăm dreptul de a efectua verificări și de a vă solicita date suplimentare înainte de a vă accepta comanda.

Confirmarea comenzii și încheierea contractului

Ulterior plasarii comenzii, Clientul va primi un email care se genereaza automat, prin care ii este confirmata inregistrarea comenzii, moment de la care va exista un contract între Client și Byzmusic.ro.
Acest email nu reprezinta o garantie a faptului ca produsele comandate se regasesc pe stoc in cantitatile dorite, acest lucru urmand a fi confirmat sau infirmat printr-un mail/SMS/telefon ulterior, primit de la Furnizor.

După ce ați plasat o comandă prin telefon, vă vom trimite un e-mail de confirmare cu un sumar al comenzii telefonice și acceptarea ei. De asemenea, acest e-mail va conține și link-uri către conținutul Politicii de Confidențialitate și al acestor Termeni si Conditii pe care vă invităm să le studiați. Plasarea si acceptarea comenzii este probată de înregistrarea convorbirii telefonice.

Contractul implică obligația dumneavoastră de a ne plăti produsele comandate. Vă încurajăm să păstrați e-mail-ul prin care vă acceptăm comanda și vă confirmăm încheierea contractului. Dacă nu încetează potrivit legii, contractul va dura până la livrarea și plata integrală a tuturor produselor comandate.

byzmusic.ro poate refuza o comanda in urma unei notificări prealabile adresate clientului, fără a exista obligații între parți și fără ca clientul sa poată pretinde daune pentru următoarele situații:

  • invalidarea tranzacției online; neacceptarea de către banca emitenta a cardului clientului/ a tranzacției;
  • date incomplete sau incorecte ale Clientului - Orice modificari cu privire la datele precizate de Client in sectiunea aferenta contului sau vor opera incepand cu urmatoarea comanda efectuata ulterior modificarilor. Pentru comenzile aflate in derulare, datele initial furnizate vor fi cele utilizate pentru livrarea produselor.
  • activitatea Clientului afectează funcționarea site-ului www.byzmusic.ro.
  • o livrare eșuată;
  • alte motive obiective, de exemplu: situația în care clientul nu garantează ca modul de plata este valid si ca nu este obținut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

Despre contul de membru

Atunci când comandați în calitate de reprezentant al unei entități juridice (societate comerciala, ONG, PFA) și în numele căreia acționați, va fi nevoie să ne furnizați în plus față de datele dumneavoastră și câteva informații despre această entitate; calitatea in care acționați (asociat, membru, administrator), denumire,  sediu social, număr de înregistrare la Registrul Comerțului sau în Registrul Național ONG (după caz); CUI sau CIF, Banca și Contul entității juridice.

Când comunicați cu noi în numele respectivei entități juridice pe care o reprezentați, implicit declarați în mod expres că aveți autoritatea de a acționa în numele acesteia; acordul dumneavoastră asupra acestor Termeni si Conditii va obliga din punct de vedere legal respectiva entitate.

 

Preț si disponibilitate produse

Onorarea oricărei comenzi de către noi e condiționată de disponibilitatea produselor comandate. Dacă un produs comandat este momentan indisponibil, vă vom anunța de îndată, de preferat înainte de acceptarea comenzii; iar dacă ne comunicați că nu doriți să așteptați până devine disponibil, vom face aranjamentele necesare pentru a vă restitui integral orice sumă încasată deja, în termen de 5 zile lucrătoare de când ne-ați comunicat decizia dumneavoastră.

Pretul produselor este cel afisat in lei (incluzand TVA) si acesta nu poate fi achitat decat in aceasta moneda.

Prețul pentru produsele comandate, TVA-ul aplicabil și alte taxe aferente (când este cazul) sunt cele afișate pe website-ul nostru la momentul la care ne transmiteți comanda dumneavoastră.

byzmusic.ro își rezerva dreptul de a modifica preturile fără avizarea clienților.

byzmusic.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse.

Daca preturile afișate la unele produse nu sunt actualizate, în momentul în care clientul face o comanda la un astfel de produs, acesta va fi întotdeauna înștiințat înainte de procesarea comenzii in legătura cu prețul actualizat.
Nicio comanda nu este trimisa către client daca preturile afișate nu coincid cu preturile la zi, fără acordul clientului.
Vă vom restitui integral orice plată încasată deja, în cel mult 5 zile lucrătoare de când ne-ați comunicat că nu doriți produsul la prețul actualizat.

Promotiile si reducerile se aplica doar in perioada mentionata pe materialele de promovare, iar preturile se calculeaza conform conditiilor stipulate in cadrul acestora.

In cazul returnarii produselor aflate in promotie: daca prin inlaturarea unui/unor produse nu se mai respecta conditiile stipulate pe materialele de promovare, pretul produsului/produselor ramase in comanda se calculeaza fara aplicarea promotiei.

 

Livrare

Metoda de livrare a produselor este prin colet. Coletele se trimit cu Fan Courier.

Produsele sunt livrate în ambalaje care sa asigure integritatea/rigiditatea pe timpul transportului, manipularea și depozitarea (plic cu folie protectoare / cutie cartonata / folie); Livrarea Produselor se va efectua în ambalaje care corespund standardelor de calitate și de bună utilizare.

Termene estimate de livrare
Livrarea produselor comandate se face în următoarele termene estimate:

  • În 24 de ore – pentru comenzile plasate de luni până joi până la ora 14:00. Durata livrării poate ajunge până la 48 de ore pentru unele zone mai îndepărtate sau mai greu accesibile. Comenzile plasate după ora 14:00 vor fi livrate in maxim 48 de ore;
  • Luni – pentru comenzile plasate de joi, după ora 14:00 pană vineri ora 14:00;
  • Marți – pentru comenzile plasate de vineri, după ora 14:00 până duminică inclusiv.

Livrarea va fi efectuată la adresa specificată la plasarea comenzii.

Deocamdată, livrăm doar în România.

Tarife pentru livrare prin Fan Courier
Costul pentru livrare este de 22 lei pentru colete pana in 1 kg.
Tariful este acelasi pentru orice modalitate de plata (online sau ramburs).
Pentru fiecare kilogram suplimentar se va plati in plus:

  • 1.2 lei pana la 30 kg
  • 2 lei peste 30 kg

Tarifele de mai sus se aplica pentru localitatile din aria de acoperire a Fan Courier.
Pentru localitatile care sunt in afara acestei arii, la tariful normal se va aplica o majorare de 0.8 lei/km.

Informatia despre tarifele de livrare este sintetizata in tabelul de mai jos:

Tip Serviciu

Localități în aria
de acoperire Fan Courier

Localități în afara ariei
de acoperire Fan Courier

Colet 1 kg

22 lei

 

+ 1kg

+ 1.2 lei / kg (pana la 30 kg)

+ 2 lei / kg (peste 30 kg)

 

Taxa suplimentară pe km

 

+ 0.8 lei/km

* Greutatea maximă a coletului: 30 kg

Dacă greutatea produselor comandate de dumneavoastră depășește această greutate, ne rezervăm dreptul de a vă livra produsele comandate în mai multe colete, astfel încât greutatea fiecărui colet să nu depășească limita.

Toate produsele sunt livrate în ambalajul original, sigilat, al producătorului. Dacă primiți o notificare privind o livrare nereușită la adresa indicată în comandă, este responsabilitatea dumneavoastră să folosiți datele primite pentru a contacta curierul și a stabili o nouă livrare in maxim 24 ore.

Nu ne asumăm răspunderea pentru pierderi ce pot apărea din cauza întârzierii livrării - dacă acestea sunt cauzate de circumstanțe ce nu țin de noi sau în privința cărora nu am putut lua măsuri rezonabile pentru a pre-întâmpina întârzierea (cum ar fi condiții de transport sau livrare, cazuri de forță majoră, cazuri fortuite, etc.).

 

Plata

Modalitatile de plata sunt in functie de tipul de produs.

Pentru cursuri online, Clientul poate plati prin transfer bancar.
Pentru carti tiparite, Clientul poate plati prin card de credit sau debit, prin transfer bancar sau ramburs (la primirea coletului).
Pentru carti tiparite, comercializate in precomanda, Clientul poate plati prin card de credit sau debit, respectiv prin transfer bancar.
Pentru carti online, Clientul poate plati prin card de credit sau debit.

În cazul în care, (1) orice sumă care ne este datorată nu este plătită sau (2) o dată plătită, ne este diminuată în mod nejustificat, ne rezervăm dreptul de a înceta contractul încheiat cu dumneavoastră, printr-o simplă notificare, pe care putem să v-o transmitem și prin e-mail.

byzmusic.ro nu stochează detalii referitoare la cardul tău și la plățile pe care le faceți online prin intermediul website-ului nostru. Acestea sunt gestionate de firma parteneră specializată în procesarea securizată a plăților (Netopia Payments).

 

Retur si anulare comenzi

Anularea comenzilor

In cazul cartilor tiparite, se pot anula doar comenzile care nu au fost expediate, trimițând un e-mail înainte de expedierea coletului sau apelând unul dintre numerele noastre de telefon. Orice suma de bani achitata va fi restituită în contul din care s-a plătit.

In cazul cartilor online, comenzile nu se pot anula, tranzactia desfasurandu-se in momentul trimiterii comenzii.

In cazul cursurilor online,  comenzile se pot anula pana la momentul la care cursantul NU primeste codul de acces la curs, care este valabil 4 sedinte de curs (1 luna).

Returnarea produselor
Clientul Byzmusic.ro poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract la distanta, in urmatoarele situatii:

  1. Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site.
  2. Coletele prezinta deteriorari severe. In acest caz, Byzmusic poate face returul doar daca clientul depune o plangere legata de modul de transport catre Fan Curier in termen de maxim 24 ore din momentul preluarii coletului!
  3. Produsele au fost livrate gresit si nu corespund comenzii lansate de catre Client (difera cantitatea, titlul, editura).
  4. „Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.
  5. Clientul este obligat sa notifice Byzmusic.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/telefon/SMS ) in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor, in conformitate cu prevederile mentionate la punctul (4).
  6. Clientului care a notificat Byzmusic.ro conform punctelor (2) si (3), ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la Byzmusic.ro in maximum 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar Byzmusic.ro considerand cererea nefondata/invalida. Clientul Byzmusic.ro nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract la distanta si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii :
    a) inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit;
    b) cererea de returnare in cazul prevazut la punctele (2) sau (3) cauzata de oricare situatie prevazuta la punctul (1) are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform punctului (4), din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
    c) in cazul returnarii produsului pentru una dintre cauzele declarate la punctul (1), produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit, coperta si/sau paginile intacte, fara a prezenta urme de indoiri, pete)
  7. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar în contul dumneavoastră bancar pe care ni-l furnizați și nu vom percepe comisioane. Clientul suporta costul direct al returnarii produselor si este responsabil de integritatea produsului pana la intrarea in posesia Byzmusic.ro.
  8. NU utilizati un produs daca va gânditi sa il returnati! Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o într-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita.

In ceea ce priveste produsele byzmusic.ro, avem urmatoarele situatii:

In cazul cartilor tiparite, cererea de returnare se poate face in termen de 14 de zile calendaristice de la data receptionarii cartilor.

In cazul cartilor online, cererea de returnare se poate face in termen de 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produselor.

In cazul cursurilor online, cursantul are acces la primele 2 sedinte consecutive de curs, timp in care poate sa solicite returnarea comenzii.

Clientul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produselor – din cauza modului de maniulare sau folosire (în alt mod decât pentru determinarea naturii, calității şi funcționării produselor), caz in care se va scădea contravaloarea diminuării produselor respective.

 

Cum returnați produsele

  • Trimiteți o cerere de retur produse prin email la adresa contact@byzmusic.ro
  • Împachetați produsele cu atenție, în starea în care vi le-am livrat – preferabil, nu obligatoriu, în ambalajul original
  • Lipiți eticheta cu adresa noastră de retur
  • Când aveți coletul pregătit, sunați-ne la numarul de telefon 0741 679 566 sau scrieți-ne la adresa de email contact@byzmusic.ro pentru a demara procesul de recuperare a produselor
  • Vă vom suna sau vă vom trimite un e-mail cu detalii despre sosirea curierului pentru preluarea coletului de la dumneavoastră. Vom furniza datele dumneavoastră de contact curierului, pentru a înlesni preluarea coletului
  • Dacă alegeți o altă metodă de returnare decât cea oferită de noi, folosiți servicii poștale care permit înregistrarea expedierii și păstrați dovada acesteia
  • Pentru oferte care includ produse gratuite (de exemplu „la un produs cumpărat primiți unul gratis”), trebuie să ne returnați și orice produse gratuite pe care noi vi le-am livrat (cu excepția materialelor sau produselor promoționale pe care vi le-am livrat voluntar alături de produsele comandate de dumneavoastră).

 

Neridicarea coletelor

Obligația clientului este de a trece adresa corecta în comandă și de a ridica coletul expediat de către noi.

În cazul în care un client nu ridică coletul comandat din cauza unor împrejurări care nu ne pot fi imputate, ne rezervam dreptul de a nu mai trimite acelui client colete decât cu plata in avans.

Nu ne asumam răspunderea pentru situațiile in care coletul nu a putut fi predat pe motiv ca adresa era greșita sau destinatarul nu și-a ridicat coletul.

Daca o suma a fost plătita în avans, restituirea plații se poate face la cererea expresa și scrisa a clientului, însă va fi restituita doar suma rămasă după ce vor fi scăzute cheltuielile legate de întoarcerea coletului și de comisioanele bancar.

 

Conformitatea produselor și garanții

Dacă sunteți consumator (persoana fizica sau asociații de persoane fizice): când la livrare un produs nu corespunde comenzii dumneavoastră (acceptată și confirmată de noi potrivit acestor Termeni si Conditii), ne puteți cere ca - la alegerea noastră –
(a) să îl reparăm
sau
(b) să îl înlocuim fără vreo plată din partea dumneavoastră, în 15 zile calendaristice de când ne-ați informat (dacă repararea sau înlocuirea se aplică acelui tip de produs și e posibilă)
sau
(c) să vă restituim prețul plătit (cu condiția să ne returnați produsul pe cheltuiala noastră - când vă solicităm acest lucru).

În general, produsele sunt însoțite de o garanție legală de 2 ani de la data la care vi le livrăm și de garanția producătorului (acolo unde este cazul). Fac excepție produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, caz în care termenul de garanție se reduce la această durată.

Garanția oferită nu vă afectează celelalte drepturi stabilite de legislația aplicabilă.

Dacă sunteți persoana juridica: trebuie să verificați toate produsele imediat ce le-aţi primit şi, în 5 zile lucrătoare de la livrare, să ne informați în scris privind orice neconformitate a produselor. Dacă nu primim o asemenea informare din partea dumneavoastră în termenul indicat, produsele vor fi considerate acceptate și nu veți mai putea invoca neconformități ale acestora (cum ar fi vicii aparente, vicii ascunse sau alte deficiențe, etc.).

Pentru orice întrebări legate de garanție, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail contact@byzmusic.ro sau prin intermediul paginii de contact a website-ului byzmusic.ro

 

Răspunderea noastră

Răspunderea noastră față de dumneavoastră (consumator sau nu), în legătură cu acești Termeni si Conditii și cu Politica de Confidențialitate nu va depăși suma pe care ați plătit-o pentru produsele comandate, în măsura permisă de lege.

Răspunderea noastră nu poate fi angajată si suma plătita nu va fi restituită dacă:

  • Folosiți respectivul produs în continuare după ce ne-ați informat asupra neconformității sale
  • Nu ați plătit întregul preț pentru produs, în termenul de plată
  • Ați modificat produsul fără acordul nostru prealabil și în scris
  • Ne veți despăgubi pentru orice prejudiciu rezultat în urma încălcării de către dumneavoastră a acestor Termeni si Conditii

Suplimentar, dacă sunteți persoana juridica, nu vom răspunde față de dumneavoastră pentru:

  • Pierderi economice (de exemplu, pierderi de venit, profit, afaceri) sau afectarea reputației
  • Prejudicii imprevizibile sau indirecte
  • În alte cazuri prevăzute de lege

Orice referire la noi /noastră - făcută în această secțiune - include și angajații și reprezentanții noștri.

 

Despre fraudă

Orice încercare de a accesa neautorizat datele personale ale vreunui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului byzmusic.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează acestea, este considerată fraudă și va face obiectul unei plângeri penale la organele competente, împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat să comită aceste fapte. De asemenea, introducerea, modificarea sau ștergerea de date informatice, restricționarea accesului la aceste date ori împiedicarea în orice mod a funcționării unui sistem informatic, în mod neautorizat, în scopul de a obține un beneficiu material pentru sine sau pentru altul, dacă s-a cauzat o pagubă unei persoane, constituie fraudă informatică și se pedepsește conform Codului Penal în vigoare.

 

Reclamații

Reclamația este o solicitare a utilizatorilor Site-ului byzmusic.ro în sensul rezolvării unor situații considerate de către aceștia drept abateri de la condițiile legale sau contractuale de furnizare a serviciului sau o solicitare de clarificare a unor nelamuriri, la care se așteaptă un răspuns sau o rezoluție.

Este în interesul nostru să abordăm toate reclamațiile cât mai repede posibil, de aceea vă rugăm ca în cazul în care doriți să ne reclamați un anume aspect care este în dezacord cu așteptările dumneavoastră vă invităm să ne scrieți un e-mail la adresa contact@byzmusic.ro sau sa ne contactati la numarul de telefon 0741 679 566 în care să menționați subiectul reclamat și detalii referitoare la acesta, precum și datele dumneavoastră de contact. Intenționăm să soluționăm intern o eventuală reclamație în termen de 10 zile (cu excepția cazului în care legea ne impune un alt termen) timp necesar pentru a investiga subiectul reclamat de dumneavoastră și pentru a formula o opinie.

Dacă sunteți consumator, aveți și dreptul să contactați Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, atunci când considerați că vi s-au încălcat drepturile.

 

Soluționări conflicte

Drepturile si obligațiile părților, impuse de prezentele termeni si condiții, precum și toate efectele juridice pe care le produce prezentul acord vor fi interpretate si guvernate de legea română în vigoare. Dorim să rezolvăm amiabil orice neînțelegere ce poate interveni între noi iar in caz de dezacord, orice litigiu va reveni instanțelor judecătorești competente din județul Alba.

 

Alte informații utile

Nu putem garanta că website-ul va funcționa mereu neîntrerupt sau fără erori. Avem dreptul să suspendăm website-ul pentru reparații, mentenanță, îmbunătățire sau pentru alte motive tehnice sau comerciale, fără o notificare și fără angajarea răspunderii.

Nu ne asumăm răspunderea pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea cu întârziere a vreunei dintre obligațiile noastre față de dumneavoastră, dacă aceasta este cauzată de circumstanțe ce nu țin de controlul nostru (inclusiv disfuncționalități ale sistemelor de telecomunicație ale terților).

 

Drepturi de autor

VÂNZĂTORUL deţine drepturile de autor şi/sau de folosinţă asupra întregului conţinut (foto, text, video) prezentat pe site. Folosirea în orice mod - fără acordul nostru scris și prealabil - a oricăror elemente de pe acest website (fotografii, text, elemente grafice sau video, design, layout, logo-uri, mărci, software, etc.), va atrage consecințele prevăzute de legislația aplicabilă.

Este interzisa accesarea site-lui cu programe de download automat fara permisiunea expresa din partea noastra. Efectuarea de stress-testuri de catre terte parti fara acordul nostru este considerat atac informatic, conform legislatiei in vigoare. Ne rezervam dreptul de a stoca logurile complete si de a intreprinde masurile legale impotriva persoanelor sau firmelor care abuzeaza accesul la site in mod automat, programatic si neautorizat.

În cazul în care doriţi să raportaţi o eventuală încălcare a drepturilor de autor, vă rugăm să ne scrieţi la contact@byzmusic.ro.

 

Despre cookies

Ca orice site și aplicație, byzmusic.ro utilizează cookie-uri proprii (first-party cookie) și de la terți (third-party cookie) pentru a furniza vizitatorilor o experiență de navigare superioară și servicii adaptate nevoilor specifice ale acestora. Cu ajutorul fișierelor de tip cookie, îmbunătățim permanent navigarea pe Internet și putem derula campanii de marketing online.

Detalii și opțiuni de respingere a urmăririi prin cookies aici.

 

Acordul dumneavoastră

Ați luat cunoștință și recunoașteți în mod expres că ați citit cu atenție și acceptați acești Termeni si Conditii, în special prevederile referitoare la dreptul de retragere, consecințele retragerii din contractul cu noi, răspunderea noastră și rezolvarea litigiilor și a reclamațiilor.