Metoda de livrare carti: colet prin Fan Courier.
Livrarea va fi efectuată la adresa specificată la plasarea comenzii.
Deocamdată, livrăm doar în România.
Termene de livrare estimate:
Tarife pentru livrare prin Fan Courier
Costul pentru livrare este de 22 lei pentru colete pana in 1 kg.
Tariful este acelasi pentru orice modalitate de plata (online sau ramburs).
Pentru fiecare kilogram suplimentar se va plati in plus:
Tarifele de mai sus se aplica pentru localitatile din aria de acoperire a Fan Courier.
Pentru localitatile care sunt in afara acestei arii, la tariful normal se va aplica o majorare de 0.8 lei/km.
Informatia despre tarifele de livrare este sintetizata in tabelul de mai jos:
Tip Serviciu |
Localități în aria |
Localități în afara ariei |
Colet 1 kg |
22 lei |
|
+ 1kg |
+ 1.2 lei / kg (pana la 30 kg) + 2 lei / kg (peste 30 kg) |
|
Taxa suplimentară pe km |
|
+ 0.8 lei/km |
* Greutatea maximă a coletului: 30 kg
Modalitatile de plata sunt in functie de tipul de produs.
Pentru cursuri online, Clientul poate plati prin transfer bancar.
Pentru carti tiparite, Clientul poate plati prin card de credit sau debit, prin transfer bancar sau ramburs (la primirea coletului).
Pentru carti tiparite, comercializate in precomanda, Clientul poate plati prin card de credit sau debit, respectiv prin transfer bancar.
Pentru carti online, Clientul poate plati prin card de credit sau debit.
Anularea comenzilor
In cazul cartilor tiparite, se pot anula doar comenzile care nu au fost expediate, trimițând un e-mail înainte de expedierea coletului sau apelând unul dintre numerele noastre de telefon. Orice suma de bani achitata va fi restituită în contul din care s-a plătit.
In cazul cartilor online, comenzile nu se pot anula, tranzactia desfasurandu-se in momentul trimiterii comenzii.
In cazul cursurilor online, comenzile se pot anula pana la momentul la care cursantul NU primeste codul de acces la curs, care este valabil 4 sedinte de curs (1 luna).
Returnarea produselor
Clientul Byzmusic.ro poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract la distanta, in urmatoarele situatii:
In ceea ce priveste produsele byzmusic.ro, avem urmatoarele situatii:
In cazul cartilor tiparite, cererea de returnare se poate face in termen de 14 de zile calendaristice de la data receptionarii cartilor.
In cazul cartilor online, cererea de returnare se poate face in termen de 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produselor.
In cazul cursurilor online, cursantul are acces la primele 2 sedinte consecutive de curs, timp in care poate sa solicite returnarea comenzii.
Clientul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produselor – din cauza modului de maniulare sau folosire (în alt mod decât pentru determinarea naturii, calității şi funcționării produselor), caz in care se va scădea contravaloarea diminuării produselor respective.
Obligația clientului este de a trece adresa corecta în comandă și de a ridica coletul expediat de către noi.
În cazul în care un client nu ridică coletul comandat din cauza unor împrejurări care nu ne pot fi imputate, ne rezervam dreptul de a nu mai trimite acelui client colete decât cu plata in avans.
Nu ne asumam răspunderea pentru situațiile in care coletul nu a putut fi predat pe motiv ca adresa era greșita sau destinatarul nu și-a ridicat coletul.
Daca o suma a fost plătita în avans, restituirea plații se poate face la cererea expresa și scrisa a clientului, însă va fi restituita doar suma rămasă după ce vor fi scăzute cheltuielile legate de întoarcerea coletului și de comisioanele bancare.
Detalii în secțiunea Termeni și Condiții